1part, czyli Krˇtka TwˇrczoŠ - JednoczŕÂciˇwki, epizody, wiersze - prˇbka Waszego talentu

Forum 1part, czyli Krˇtka TwˇrczoŠ Strona G│ˇwna
 

 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

 
wszystkie bluzki sa za ciasne


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1part, czyli Krˇtka TwˇrczoŠ Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ

Juukla
Pisarz z powo│ania




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 712
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:01, 10 Kwi 2014    Temat postu: wszystkie bluzki sa za ciasne

A wi─Öc witaj konspiracja Witajcie wszystkie zauroczone Konspiracja jeste┼Ť dzi┼Ť pewnie pi─Ökna (kosmetyczka) i zgrabna (aerobik) jeszcze jak skoczysz na odpowiedni─ů Msz─Ö to b─Ödziesz u┼Ťmiechni─Öta od ucha do ucha Od Bo┼╝ego Narodzenia to ju┼╝ troch─Ö min─Ö┼éo , musisz sprawdzi─ç, czy co┼Ť si─Ö zmieni┼éo????
[link widoczny dla zalogowanych]
musze sprobowac z tym sernikiem, sama bym go chetnie zjadla, juz sobie wydrukowalam przepisy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma co tak ci─ůgle narzeka─ç, wkr├│tce wyp┼éaty i przekonamy si─Ö ┼╝e jednak mo┼╝e by─ç gorzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak zajrzysz tu jeszcze to skontaktuj si─Ö ze mn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem szcz─Ö┼Ťliiw─ů posiadaczk─ů paznokci akrylowych ,wcze┼Ťniej mia┼éam ┼╝elki z kt├│rych te┼╝ jestem bardzo zadowolona lecz jak narazie akryl znosi wszelkie pr├│by typu kopanie ogr├│dka,sadzenie tulipan├│w,mycie wszelkich powierzchni p┼éaskich.wydaje mi si─Ö ┼╝e mniej musz─Ö na nie uwa┼╝a─ç s─ů napewno trwalsze ni┼╝ ┼╝elki a dobrze zrobione niewiele si─Ö r├│┼╝ni─ů od tamtych.w akrylach lepiej mi si─Ö zalewa r├│┼╝ne ozdoby np.suszone w┼éasnor─Öcznie kwiatki wrzosu wyg┼éadaj─ů przecudnie z bia┼éymi hologramami i drobnymi cyrkoniami srebrnymi.pozdrawiamwww.kameleon.net.pl [link widoczny dla zalogowanych] 1.Leczenie zachowawcze - przy objawach ograniczaj─ůcych sie jedynie do okresowego dretwienia i mrowienia palc├│w zw┼éaszcza po wysi┼éku, stosujemy ortezy nadgarstka, leki p/zapalne, odpoczynek , oraz Vit B6 - nie potwierdzono skuteczno┼Ťci w badaniach klinicznych.
plamka jest nad kolanem, ma ok 1 cm wielko┼Ťci... r├│┼╝owym landrynkom m├│wimy nie,ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie ┼╝e w Polsce nie ma tych ciuch├│w Producent niezle zarabia... Od kilku dni stosuj─Ö na szyj─Ö krem Phisiogel. a i ZUs bedzie wynosil jakies 240zl [link widoczny dla zalogowanych]
emik---> Z Twojej wypowiedzi nie wynika czy jestre┼Ť w ci─ů┼╝y czy te┼╝ dopiero ja planujesz. Czasami jak paj─ůczek siedzi w swoim k─ůciku na parapecie i g┼éoduje przez par─Ö dni, to pr├│buj─Ö skombinowa─ç mu ┼╝are┼éko - warstewk─ů papieru przygniatam jak─ů┼Ť nieostro┼╝n─ů niewielk─ů muszk─Ö (nie zgniatam, tylko nie pozwalam jej uciec) w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci przytrzymuj─Ö za skrzyd┼éa, wrzucam na paj─Öczyn─Ö (gdy┼╝ jest ona roz┼éo┼╝ona jak p┼éachta) i wtedy obserwuj─Ö, jak paj─ůk najpierw przychodzi z niepewno┼Ťci─ů zobaczy─ç, co sie rusza w niciach jego paj─Öczyny, potem podchodzi bli┼╝ej, zabiera k─ůsek i czmycha z nim gdzie┼Ť pod ram─Ö okna, gdzie nikt mu nie przeszkodzi w konsumpcji No i cieple dni powrocily... witajcie! Dw├│ch endokrynolog├│w oznajmi┼éo, ┼╝e tu tylko operacja mo┼╝e pom├│c a kiedy na ni─ů si─Ö zdecyduj─Ö to moja decyzja. Ja p┼éaci┼éam za kilka w┼éosk├│ na szyji i za brod─Ö 250 z┼é, nie chce umniejszac swoich w┼éos├│w, ale z tego co widzialam, to niekt├│e kobiety na serio maj─ů duzo w┼éos├│w w tych miejsach, moze wiec dlatego nei zap┼éaci┼éam w sumie duzo. dostosuj wielko┼Ť─ç porcji do apetytu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Groszek...moje plany na swieta sa identyczne jak Twoje!!
[link widoczny dla zalogowanych]
a aplikacja banalna.
[link widoczny dla zalogowanych]

samotny traktuj─ůcy kobiety jak przedmioty
[link widoczny dla zalogowanych]
A mam pytanko dla dziewczyn po operacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mona007 - jak ja chciałabym ważyć tyle co Ty..........
[link widoczny dla zalogowanych]
To naturalny bieg rzeczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A co do tego jacy sa Polacy...Ludzie,nie porownujcie Polakow z Turkami,ci drudzy powinni zostac w Turcji,bo kompletnie nie potrafia i nie chca dopasowac sie do Europy.A tak naprawde Turkow to bronia dziewczyny,ktore sie z nimi zadaja. [link widoczny dla zalogowanych] Moja firma akurat szuka rzeczoznawcy na b.
Czestym objawem na glodowce jest kolatanie serca i to jest normalne,jutro powinno ustapic bo te objawy nie towarzysza zbyt dlugo,raz sie to odezwie raz tamto .Tak jest na glodowkach.Organizm sie oczyszcza i sa rozne sygnaly z roznych czesci ciala.Sporo schudlas Tylko tak ok 3 kg to bedzie woda albo i troche wiecej ,pamietaj ze organizm pozniej dazy do uzupelnienia zapasow tluszczu wiec bardzo ostroznie sie odzywiaj po glodowce.Czesto sie je i bardzo malych ilosciach ,a wychodzenie powinno byc w pierwszych dniach na sokach i nic wiecej. Zgadzam si─Ö ┼╝e s─ů problemy z utrzymaniem ci─ů┼╝y. Pozdrawiam Zaleca si─Ö r├│wnie┼╝ picie wysokozmineralizowanej wody (np. To dr─Ötwienie i b├│le plec├│w i karku mo┼╝e by─ç wynikiem fibromialgi.Wyczyta┼éam o tym w Claudii.podaj─ů tam lek Myalgin-ok.38 z┼é.-30 tabl.Ale ja nie u┼╝ywa┼éam wi─Öc nie wiem jaka jest skuteczno┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
jestescie zapracowani czy za┼Ťwi─Ötowani Duza ilosc tluszczu powoduje wiec jedynie ze 90g dostaje sie do krwi. Na moj─ů pomara┼äczk─Ö dzia┼éa rewelacyjnie. Tylko te osoby, ktore zdobyly wystarczajaca liczbe punktow sa dopuszczone do egzaminu ustnego. A jak nie b─Öd─ů mieli miejsc to i 50 wizyt nie pomo┼╝e. W├│wczas lepiej funkcjonuje po takim odpoczynku. doda nie wystaryuje bo bala by sie publicznej krytyki bo przeciez ona taka idealna'
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przy 1,76 a w┼éa┼Ťciwie 1,77 uwa┼╝am si─Ö dopiero za wysok─ů i u mnie 56 cm by┼éoby ju┼╝ objawem np wychudzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdr.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ┼╝e z czasem przejdzie ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťl─Ö, ┼╝e Kr─Öglicka twarz ma za to ┼éadniejsz─ů, przed programem gwiazdy s─ů pokazywane bez makija┼╝u i Kr─Öglicka wypada lepiej.
http://allegro.pl/graceland-niebieskie-na-wio sne-nowiutkie-44-i3209560807.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zabiegi w spa ju┼╝ to widz─Ö... [link widoczny dla zalogowanych] dziewczyny a ile kosztuje powi─Ökszenie ustek w┼éasnym t┼éuszczykiem tak zeby ze ┼Ťrednih nie no raczej ma┼éyh ust zrobic super pe┼éne i jkedrne wargi hodzi mi mniej wiecej ile to by kosztowa┼éo
Moi drodzy!Ja widze ze niektorzy po kursach biora sie nawet za wyjazdy!Skad tyle odwagi.Ja koncze staz 5 miesieczny a i tak za malo na nim robilam wiec szukam dalej salonu gdzie bede mogla sie czegos dobrze nauczyc...pytanie czy jest to mozliwe.Moja kumpela po kursie jest juz w drugim salonie i mowi ze zabardzo to nikt jej nieuczy.Ja mam mozliwosc prowadzic salon z kolezanka i sa dosc niskie oplaty.Dotacja jest mozliwa i mysle czy poprostu isc na swoje i chodzic na szkolenia z Matrixa bo na tych farbach bym pracowala.Poznalam juz osoby ktore po kursie poszly na gleboka wode i otwieraly salon i sie nauczyly w praktyce itp.Moze sie znajdzie ktos z takim doswiadczeniem.Ja chodzilam na kurs w Europejskim Centrum Ksztalcenia uda 65cm -kolosy (mierzone od samej g├│ry w najgrubszym miejscu) Takie jest zalecenie doktora zeby zazywac na noc? wogole po tym co zobaczylam nie spalam tam juz nigdy. Rodzice, zamiast j─ů wspiera─ç wywalili j─ů z domu, ksi─ůdz moment zrzuci┼é sutann─Ö i wyprowadzili si─Ö razem do Warszawy. [link widoczny dla zalogowanych]
chyba mam zbyt rozeg┼ée zainteresowania muzyczne podczytuje Was i sprobuje sie przylaczyc. TOTO -Rosana, Stop loving you,Africa ja mysle ze to zwykly glupi troll i tyle w temacie. Ale wsr├│d mn├│stwa ludzi , wi─Öc wygl─ůda─ç trzeba jako┼Ť przyzwoicie. czepiasz sie szczegolow,tego ze zjadlam gdzies jakas literke zamiast normlanie odpowiedziec na pytanie. Moje wlosy sa strasznie przesuszone wygladaja jak siano, w dodatku to nie sa sprezynki tylko przy glowie lekkie fale , nizej fale a na koncowkach loki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- Nie ma powodu do wstydu, szariat tego nie zabrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam straszn─ů ochot─Ö na g┼éod├│wk─Ö (chodzi mi raczej o oczyszczenie organizmu ni┼╝ schudni─Öcie), ale boj─Ö si─Ö, ┼╝e m├│j prze┼éyk tego nie wytrzyma.
[link widoczny dla zalogowanych]

Kupi─Ö dzi┼Ť rumianek i spr├│buj─Ö z tym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja Misia na ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie nie przypomina kluseczki...jest raczej drobink─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
Aquamid jest stałym wypełniaczem, więc mam na stałe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jablczynska 73
Takze, one dzia┼éaj─ů, tylko minimalnie trzeba si─Ö ograniczy─ç z jedzeniem, a jak sie doda troch ruchu to kilogramy lec─ů na ┼éeb na szyj─Ö.
ROMAN
poprosi┼éa o jak─ů┼Ť miednic─Ö, bo czuje, ┼╝e zwymiotuje a pielegniarka jej taka ma┼é─ů nereczk─Ö podstawi┼éa.

Jestem zdziwiona tym co piszesz i jedyne czym moge to wytlumaczyc to chyba to ze Twoj organizm nie dobrze toleruje cia┼éo obce jakim jest implant, bo nie wierze w wine doktora. [link widoczny dla zalogowanych] czy mog─Ö si─Ö przy┼é─ůczy─ç??
z tego co wiem i korzystalam z zabiegow w gabinecie sharley to zalozenie jest zeby bylo ladnie i naturalnie a nie sztucznie i wulgarnie, to samo tyczy sie makijazu trwalego ktorym tez mozna usta lekko powiekszyc obrysowujac je nieraz upija┼éem si─Ö wieczorami, k┼éad┼éem si─Ö z wielk─ů bomb─ů, zamyka┼éem oczy, by po kilku godzinach stwierdzi─ç, ┼╝e wytrze┼║wia┼éem bez minuty snu. Scota McKenzie masujace fotele wypas Nie mozna jej kupic, operacja nie pomoze . [link widoczny dla zalogowanych]
bo jestes NA JEDEN DZIEN!!!!dokladnie oni sa kochani i wierni najwyzej przez tydzien!! Oni sa inni niz my. Głodówkę odkładam na później, bo nie do końca czuję się teraz na siłach, a poza tym przeprowadzanie jej w sesji, byłoby jednak trochę ryzykownym pomysłem. Ale jak widzisz duzo osob zle o nic mysli. tez przegięła :] wiec tak : a ja poznalam na [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1part, czyli Krˇtka TwˇrczoŠ Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
 
 


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin