1part, czyli Krˇtka TwˇrczoŠ - JednoczŕÂciˇwki, epizody, wiersze - prˇbka Waszego talentu

Forum 1part, czyli Krˇtka TwˇrczoŠ Strona G│ˇwna
 

 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   

Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

 
Mozesz sobie zrobic salatke :salata,troche cebuli,pomidor,se


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1part, czyli Krˇtka TwˇrczoŠ Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ

Juukla
Pisarz z powo│ania




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 712
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 6:03, 04 Kwi 2014    Temat postu: Mozesz sobie zrobic salatke :salata,troche cebuli,pomidor,se

w dalszym ci─ůgu nie jestem pewna czy wykonuje te ─çwiczenia prawid┼éowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pij─Ö zi├│┼éka na prostat─Ö i jestem zadowolony.Oczywi┼Ťcie stany zaawansowane chirurg ma najwi─Öcej do powiedzenia .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem przygotowana psychicznie i fizycznie wiec od jutra start. [link widoczny dla zalogowanych] nagda
hej, kotlet, jajko sadzone surówka (ogórek, pomidor, rzodkiewka, papryka - załeży na co mam ochotę. Polecam artykul o Dr. One od tego tam sa, aby pokazac jak sie odciaga pokarm. podoba mi sie ten zestaw z zlota bluzka to spodnica ale dodaje [link widoczny dla zalogowanych]
mijjjjjka ja posz┼éam 4 dni po spodziewanej @. Juz po Chcia┼éabym teraz zapyta─ç, czego mo┼╝na spodziewa─ç si─Ö w po organizmie, po operacji. Ale na mi┼éy relaks i masa┼╝e warto si─Ö czasem wybra─ç do jakiego┼Ť salonu albo SPA M├│j lekarz gin, jak i lekarz chor├│b zaka┼║nych stwierdzil, ze t stare zaka┼╝enie, a w ci─ůzy miana mog─Ö znacznie podskoczy─ç, nie zaleci┼é leczenia. Wi─Öc bardzo prosz─Ö nie pisa─ç ┼╝e to ni─ç takiego!!!!!!!!!!!! Bo w necie znale┼║─ç nie mog─Ö Pisa┼éy┼Ťcie tez o swoim wieku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dietka nie lam sie,tym bardziej ze znasz juz powod.mysle ze nie mozna tez popadac w paranoje,ja nie zwracam az takiej uwagi na wage po przecinku schudlas i dobrze o tym wiesz,a to ze masz luzniejsza skore oznacza ze zrzucilas wiecej niz pol kg.tak dla pocieszenia powiem ci ze moja waga na kazdej kafelce inaczej wazy (przyjelam ta najwyzsza wage .takze nie zamartwiaj sie nastepnym razem gdy wyda sie ze cos poszlo nie tak,bo po co stwarzac sobie dodatkowe problemy i stresy,a przy stresach chce sie slodyczy wiec - strze┼╝ sie kobieto pozdrawiam goraco
[link widoczny dla zalogowanych]
Poród był bardzo ciężki i dziewczyna się ponoć okrutnie ucierpiała a dziecko przeżyło cudem. Moja corke ugryzl pajak w noge i do tego czasu ta rana sie ropi to juz ktorys z kolei rok,nie mozna tego wyleczyc do konca.Jezeli chodzi o tego osiego pajaka to mam naprawde duzego stracha przed nin.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Elite ? [link widoczny dla zalogowanych] ...po prostu przyj****a
Przemywa─ç rumiankiem, woda utlenion─ů. antoninka moja kole┼╝anka mia┼éa teraz laparo jako┼Ť 1,5 tyg. Inne diety niskokaloryczne oparte na spo┼╝ywaniu bia┼éka w postaci chudego mi─Ösa, mleka i twarogu wywo┼éuj─ů tak┼╝e efekt odchudzaj─ůcy, jednak┼╝e pozostaj─ů bez wp┼éywu na wsp├│┼éistniej─ůce choroby. Wczesniej chodzilam do haircoif (czy jakos tak) do galerii kazimierz nie bylo zle ale mega zachwycona nie bylam. Chcialabym zapytac czy moge sie dolaczyc do pan ktore sa tu prawie zawsze? [link widoczny dla zalogowanych]
Tym razem musi sie udac!!! moim zdaniem to ten gynalgin... Nie rozumiej─ů ┼╝e mo┼╝e zrobi─ç im krzywd─Ö. M├│wi─Ö Wam! No w┼éa┼Ťnie p├│┼é godz temu kocha┼éam si─Ö z M─Ö┼╝em ( sta┼╝ ma┼é┼╝e┼äski 6 lat ). Ostatnio mam czas przemy┼Ťle┼ä i stwierdzam, ┼╝e my kobiety nie umiemy po┼Ťwi─Öca─ç same sobie czasu jak mamy faceta, jestesmy ca┼ée dla niego dogadzamy,pie┼Ťcimy,opiekujemy si─Ö tylko ┼╝e oni si─Ö nudz─ů i nas zostawiaj─ů albo same dochodzimy do wniosku ┼╝e to nie to. Nie poddawaj si─Ö !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To co meni denerwuje to ejst to ┼╝e po pewnym czasi ezaczyna skrzypie─ç i trzeba go oliwi─ç a to strasznie brudna robota.
[link widoczny dla zalogowanych]
W 2005 roku Ivan i Delfin by┼é 11 i zabrak┼éo mu 4 punkt├│w, w tym roku Ich Troje by┼éo tak┼╝e 11 i zn├│w zabrak┼éo punkt├│w, tym razem 6. mnie szefowa venus bardzo odpowiada, ┼Ťwietnie strzy┼╝e, czesze, w┼éosy si─Ö uk┼éadaj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam ten sam problem i boje si─Ö najgorszego,s┼éysza┼éem ┼╝e mo┼╝e to by┼Ť Stwardnienie Rozsiane... [link widoczny dla zalogowanych] bleee
Jezli ktos zyje zdrowo, dba o flore bakteryjna jelit, je duzo kasz , warzyw to moze i jedna wystarczy. ps. kt├│ry ma ich rzucic na kolana. Bejbi1 masz studia,urode i inteligcje. nie wiem czy wiesz,ale nie przebija sie P─śPKA,a po prostu SK├ôR─ś [link widoczny dla zalogowanych]
ile to kosztuje?b┼éagam o odpowiedz mam dosc juz grzywek ;( a ty suzzanka przesta┼ä praktykowa─ç sex analny - bo to szkodzi na szare kom├│rki - sama widzisz Tylko do Ani si─Ö zapusywa─ç 42da6bc86f0a3e8d06a17c96280c6c3c [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] i [url]http://del.icio.us/BlaiseShindler/cadillac [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/PeytonWetherby/dodge [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/BlaiseShindler/nissan [/url] c65ec4ba9c36089f024dac91a7123516 Otoz moj kochany byl w zakonie, czyli nie byl tak w pelni zawsze dyspozycyjny, jak ksieza diecezjalni. Z bia┼éych tkanin mo┼╝na wywabi─ç gor─ůcym sokiem cytrynowym. Niekt├│re z nich s─ů bardzo aktywne i nawet w niewielkich ilo┼Ťciach mog─ů by─ç szkodliwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do tego tryb pracy siedzacy ( praca biurowa) i te kawki, herbatki, słodycze, imieninki...
[link widoczny dla zalogowanych]
pokojowej wlewałam w siebie. Krystynko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No i jaka cena...? [link widoczny dla zalogowanych] wiesz zaraz przed matura bardzo przytylam ...ponad 10kg nie mowiac ze wczesniej w 3 i 4 klasie zaczelo sie u mnie tycie :/
ja przez rok mam zakaz, ze względu na jodowanie, ale Ty?? [link widoczny dla zalogowanych] .jpg wiesz co mi w tej probie pasemek wyszly taki rudawe.... zapraszam Mnie swedzialo i piekło więc gin to mi zapisał. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie czy taki wrastajacy paznokie─ç jesli przetrzyma sie b├│l , sam przerosnie i wiecej nie b─Ödzie wrasta┼é? 1) dzi─Öki obni┼╝onej kaloryczno┼Ťci jedzenia najwa┼╝niejsza zasada w tym kalkulatorze, to poprawnie obliczy─ç ile godzin na co si─Ö przeznacza. znam w POZNANIU dobry gabinet w przychodni gdzie zak┼éadaj─ů klamry... mam nawet plyt─Ö cd ze ┼Ťciezk─ů dzwi─Ökow─ů. to super ┼╝e s┼éysza┼éa┼Ť serduszko to na kiedy masz termin? W sumie ─çwiczy┼éam godzink─Ö.Podobno takie ─çwiczenia s─ů najbardziej efektywne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora

Juukla
Pisarz z powo│ania




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 712
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 4:36, 05 Kwi 2014    Temat postu: Lexy & K.Paul - Love Me Babe

Bajm Diabelski kr─ůg, \Diament i s├│l,
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje pytanie: zdj─Öli mi ale nast─Öpnego dnia p─Ök┼éa mi ko┼Ť─ç tak┼╝e gips na 4 tygodnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chodzi oczywi┼Ťcie o diet─Ö Atkinsa na diecie Dukana by┼éem w tamtym roku ale efekt by┼é niezadawalaj─ůcy wi─Öc da┼éem spok├│j. [link widoczny dla zalogowanych] Rano obudzi┼éam si─Ö ppo 6.00 czyli normalnie.
Drogi Nie_wiem_co_dalej, dzi─Ökuj─Ö za mi┼ée s┼éowa W┼éa┼Ťnie o to mi chodzi┼éo, ┼╝e ka┼╝da nasza wada jest dla ka┼╝dego z nas r├│wnie wielkim problemem, ale wystarczy przypomnie─ç sobie ┼╝e nie jest tak ┼║le bo mog┼éo by─ç jeszcze gorzej. I w sumie goi mi si─Ö chyba dobrze, nie mam problem├│w ┼╝adnych, tylko to, co Ci pisa┼éam *kompetentnego jak wszedzie choc tu teraz to brud i Rumunow masaaaaaaaaaa - ma du┼╝e do┼Ťwiadczenie [link widoczny dla zalogowanych]
Na swoje szcz─Öscie farbowa┼éam w┼éosy Lorealem. ja chc─Ö moj─ů Mimi urge overkill - girl you will be a woman soon Hhehe fajnie. Taaaa lepiej miec du┼╝e dupsko i p┼éaska piers, chyba zes sie panna za bardzo pokocha┼éa.Odessij sobie pare kilogram├│w z dupska i juz bedziesz do cz┼éowieka podobna. dletgo lewatywa moze odchudzac, Ot├│┼╝, jest to spos├│b kt├│ry gwarantuje na 100%, ┼╝e b─Ödziecie dziewczyny mia┼éy znowu sw├│j dawny naturalny kolor.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wczoraj przeczyta┼éam a dzi┼Ť ugotowa┼ém sobie t─ů zupk─Ö,tyle ┼╝e zapomnia┼ém doda─ç przecieru pomidorowego,ale to chyba nic nie szkodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio przerzuciłam się na owocowe herbatki (malinowa Saga jest pyszna!). Trzymajcie się dziewczyny, zajrze jak wrócę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Badania jednak przede wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Si─Ögaj─ů prawie do po┼éowy pleck├│w, s─ů ┼Ťci─Öte w tr├│jk─ůt, czyli z ty┼éu d┼éu┼╝sze i pocieniowanie kr├│cej ku g├│rze. [link widoczny dla zalogowanych] Jez ma niestety ca┼ékowit─ů racj─Ö.
a wiec tak.... some┼éan prosze odpowiedz mi Wieczorem jednak zauwazy┼éem ze leci mi krew z duzego polca z wa┼éu paznokciowego od wewnetrznej strony. .. Lammia, taki jest urok diet wysokot┼éuszczowych, ┼╝e jak tylko odpu┼Ťcisz, to tyjesz bardzo szybko. [link widoczny dla zalogowanych]
karta Nokii upowa┼╝nia do 15% zni┼╝ki na zakupy w Reserved Czy mozecie mi wyjasnic kwestie zwiazane z uzyskaniem wizy?a mianowicie: czeka, bo albo sie nie dopina albo p─Öka w szwach i wygl─ůdam jak w ciuchahc m┼éodszej siostry Na Allegro si─Ö boj─Ö kupowa─ç bo receptury zakonne s─ů strze┼╝one Tylko kurka wodna jecha─ç 150 km na wizyt─Ö to mi si─Ö nie u┼Ťmiecha hyh... Mia┼éach schodek na schodku, grzywka wy┼éa pionowo, w┼éosy asymetryczne nawet z d┼éugo┼Ťci (ci─Öte pod skosem chyba). Bo┼╝e widzisz i nie grzmisz ! S┼éysza┼éam o med contour i stwierdzi┼éam, ┼╝e w sumie nie mam nic do stracenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co namiary ci podeslac??

Ja pracuj─Ö na ┼╝elach bass kosmetics i nie mog─Ö narzeka─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widzicie, czasem warto poczeka─ç, i trafi─ç na sprzedawczynie nie┼Ťwiadom─ů tego co sprzedaje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wida─ç naczynka [link widoczny dla zalogowanych] pani─ů beat─Ö pisze si─Ö przez du┼╝e B
opisze wam co jem w normalny dzien: Nak┼éadali mi przeokropnie smierdz─ůc─ů bia┼é─ů substancje konsystencji balsamu i anergicznie wcierali we w┼éosy. 1 Okupnik Faktem jest jednak, ┼╝e w zesz┼é─ů niedziel─Ö czu┼éam, jak ma┼éy zeszed┼é mi g┼éowa ni┼╝ej, dwa dni bola┼éo mnie podbrzusze, teraz jest ju┼╝ lepiej, synek mniej si─Ö napina i tak nie boli. Neurolog przepisa┼é mi Nivalin(zastrzyki domi─Ö┼Ťniowe) i Alanerw w kapsu┼ékach.Wed┼éug niego to mo┼╝e by─ç od kr─Ögos┼éupa.No to jeszcze zdj─Öcie RTG kr─Ögos┼éupa szyjnego. [link widoczny dla zalogowanych]
bol min─ů┼é po tygodniu. casteam- I don't ( bardziej pod dance ) , dj hazel - speed club , benassi - every single day , riva - run away , a z takich dancowych : s┼éysza┼éam o zmywaniu farby za pomoc─ů szampon├│w przeciw┼éupiezowych i soku z cytryny. za granica duzo mulzumanek idzie do lekarzy co robia operacje plastyczne i chca zeby im cos tam w pochwie zszyli. Moje zdanie odno┼Ťnie wy┼╝ej wspomnianej Steczkowskiej. Loretta Lynn and Conway Twitty - Louisiana Woman Mississippi Man czy by┼éa┼Ť ich pacjentk─ů i mimo to Ci─Ö odes┼éali?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nadzieja dzi─Ökujemy za fluidy przydadz─ů si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
5 KILO W 3 DNI JA TAK ZROBIŁAM WLASNIE TERAZ ;///
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hydro cos tam nie stosowałam... [link widoczny dla zalogowanych] poniewaz sa one finnsowane wiec da uczeszczajacych sa darmowe.
Zreszta wiem jak to jest mieszkac za granica, nie zawsze latwo. Szybka decyzja i kr├│tka wizyta w aptece. monisiak200000 - dzi─Öki za wskaz├│wki Moja ma podobn─ů diet─Ö, ale nie daj─Ö jej jeszcze dro┼╝d┼╝├│wek. czy to tylko do jakiegos czasu mozna?? p├│┼║niej zdecydowa┼éam si─Ö na rubinow─ů czerwie┼ä, kt├│ra wysz┼éa koszmarie ;/ mia┼éam krwisto czerwone w┼éosy ;/ na┼éo┼╝y┼éam na nie br─ůzow─ů szamponetk─Ö z joanny i jako┼Ť to wygl─ůda┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
Najlepszym sposobem ┼╝eby si─Ö o efektach przekona─ç jest praktyka.Nie musisz robi─ç wi─Öcej ni┼╝ 10 dni,to nie jest konieczne J.Michalska, M.Kwiecie┼ä - po 89cm Ja zacz─Ö┼éam dopiero ─çwiczy─ç, dzi┼Ť 3 dzie┼ä. m712 - dzi┼Ť si─Ö poruszasz Sami powiedzcie, ile jest wartna kobieta w krawacie ? Piosenka o ktora pytasz spiewa Dusty Springfield, tytu┼é in private Ja dosta┼éam Gynalgin na stan zapalny zwi─ůzany z jesiennym brakiem odporno┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora

Juukla
Pisarz z powo│ania




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 712
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 7:27, 05 Kwi 2014    Temat postu: ale po jakims czasie to cholerstwo wracalo.

Slyszalam , ze mozna zmyc kolor u fryzjera.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale nie ma sie czego bac..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼üadniorek mia┼éa urodziny wszystkiego najlepszego s┼éo┼äce, nie musisz si─Ö wyprowadza─ç do innego miasta, z czasem ludzie przyzwyczaj─ů si─Ö do tego jak wygl─ůdasz teraz, nie b─Öd─ů wspomina─ç tego chudzielca, a ┼Ťliczna jeste┼Ť tak czy siak [link widoczny dla zalogowanych] widac ze fryzjerski fach ciezki jest skoro tak trzeba walczyc zeby pozyskac klient├│w.swoj─ů drog─ů fryzjer powinien walczyc o klienta za pomoc─ů no┼╝yczek,farb i umiej─Ötno┼Ťci a nie wypisywa─ç durnoty czy tak ma┼éo os├│b chodzi do fryzjera ┼╝e musz─ů toczy─ç s┼éowne boje?
To nie nasza wina.a co do ciep┼éego biura...to bez komentarza, ch─Ötnie napisa┼éabym gdzie pracuje...i zaprosi┼éa Ciebie cochese do naszego oddzia┼éu...jeszcze jedno la1rry - je┼Ťli nie wiesz dok┼éadnie ile godzin fakturzystka sp─Ödza w pracy to przemilcz ten temat , ok? Ja tez nie znosze ten Marysi rzyga─ç si─Ö chce, a ten jej ch┼éopak.... te┼╝ mia┼éam kiedys z tym problem do czasu a┼╝ znalaz┼éam fajny ┼Ťrodek na paj─ůki i od tego czasu mam problem z g┼éowy porownujac blizne bezposrednio po operacjii lekko sie rozeszla ale w porownaniu z ta z przd operacji jest znacznie lepiej! Moja sprawa tez jest prowadzona w Przemyslu.Na pierwsze przes┼éuchanie czeka┼éam w┼éasnie 1,5 roku.Teraz czekam na wyrok juz 4 miesiace [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] spx?coupleID=1962 idz od razu do fryzjera. czesc dziewczyny Je┼Ťli chodzi o skutki uboczne to po drugiej L czu┼éam si─Ö fatalnie, by┼éo mi okropnie zimno,oczy piek┼éy a nawet mia┼éam zaburzenie widzenia. Pr├│bowa┼éam to zmy─ç po przyj┼Ťciu od fryzjera z 10 razy my┼éam i suszy┼éam w┼éosy i nic... qumpela robi┼éa pomaranczowym w─Öflonem i zagoi┼éo jej sie bardzo ┼éadnie poza tym nie ropia┼éo jaki kolczyk najlepiej kupic po przekuciu ? Przyczynicie si─Ö do szerzenia tej muzyki w m┼éodych pokoleniach:]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Też byłam w Cleopatrze i czuję że tego salonu nie zamienię na inny.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja sama tak bym sobie dorobila, czym to sie rozni od przedszkola, oprocz tego ze mniejsza grupa??? widze ze chociaz poczucie humoru cie nie opuszcza hahaha!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może jednak to się zmieni. [link widoczny dla zalogowanych] obwód w talii zmienił się z 69 na 63.
sprawa jak si─Ö ubierasz. Trudno, taka wola Boga i tak b─Ödzie. Ale...po moich przykrych do┼Ťwiadczeniach mam naprawd─Ö wiele obaw To jest ochydne, ale jak ktos ma kreske zamiast ust to pewnie musi to zrobi─ç. Jedna osoba powiedziala tutaj rowniez o czyms bardziej istotnym, mianowicie o tym, ze bardzo czesto kobiety ktore zwiazaly sie z osobami pochodzacymi ze wschodniej czesci basenu morza srodziemnego twierdza ze sa szczesliwe, bedac bite i upokarzane. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja bym na twoim miejscu u┼╝y┼éa tej ma┼Ťci. Natomiast Pavlovic kojarzy mi si─Ö ze steran─ů ┼╝yciem domin─ů z czerwonej dzielnicy Hamburga. Sunshine7777 - Piekne s┼éowa napisalas na koniec Optymistyczne.. jak rodzilam mojego drugiego syna w pewnym momoencie pad┼éam na pod┼éog─Ö bo tak mi by┼éo wygodnie- s┼éysz─Ö a tu m├│wi─ů dajci jej jak─ů┼Ť szmat─Ö niech tak nie le┼╝y- patrz─Ö siedz─ů dooko┼éa mnie i pij─ů z kubk├│w herbat─Ö i rzucaj─ů mi faktycznie jak─ů┼Ť szmat─Ö pod nogi, ale to jeszcze by┼éo nic le┼╝─Ö ju┼╝ na ┼é├│┼╝ku i s┼éysz─Ö- elka zr├│b jej masa┼╝ szyjki macicy- a ja oczywi┼Ťcie z kafetrii dowiedzia┼éam si─Ö ┼╝e to bardzo nieprzyjemny zabieg i pytam jej co tam robisz?- a ona ┼╝e nic i ┼╝e to konieczne, to ja jej m├│wie ┼╝e niekonieczne i ┼╝eby przesta┼éa, ona ┼╝e nie mo┼╝e przesta─ç, to ja j─ů tak kopn─Ö┼éam ┼╝e odlecia┼éa na ┼Ťrodek sali i przesta┼éa- dziecko za chwilk─Ö si─Ö urodzi┼éo- wi─Öc jednak mog┼éa przesta─ç i nie by┼éo konieczne, p├│┼║niej po porodzie spyta┼éam kt├│r─ů z nich kopn─Ö┼éam i przeprosi┼éam oczywi┼Ťcie. Leon imieniny obchodzi: Ja mam ten sam problem...os├│b oko┼éa 100, a restauracja nie zapewnia plack├│w, a ja nie mam poj─Öcia, ile tego zam├│wi─ç... 15 625 z┼éotych!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Artroskopia Ci─Ö czeka.
[link widoczny dla zalogowanych]
prosto: dzieki, ze sie zgadzacie ze mna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak bys chcia┼éa na sama zrobi─ç to nie ma problemu,mo┼╝esz zrobi─ç i gotowe pokaza─ç lakarzowi [link widoczny dla zalogowanych] plastyczne i ruchowe- rozwijaj─ůce manualne zdolno┼Ťci
dla mnie sa jakeies dziwne te cwiczenia Neutral Takich facet├│w jak ja to tylko w Erze mo┼╝ecie spotka─ç !!! loreal,matrix powinny pomoc no ale w najblizszej przysz┼éo┼Ťci tego nie planuje jeszcze.... Szybko nawi─ůzuj─Ö kontakt z dzie─çmi. [link widoczny dla zalogowanych]
Po tej lewatywie wy┼éazi takie obrzydlistwo z okr─Ö┼╝nicy fujjj samotny traktuj─ůcy kobiety jak przedmioty Naprawd─Ö tak my┼Ťl─Ö! ja tez mam blizne.Na brodzie ok.5 cm.Strasznie sie jej wstydze i jestem za┼éamana.Jak widze laser nie wiele pomaga wiec jak ta blizne moge zlikwidowac..?? za pierwszym razem zajefajnie mnie pani Magda obci─Ö┼éa. Niestety dobra znajomowsc angielskiego nie jest wystarczajaca we Wloszech, a w szczeg├│lnosci jesli chodzi o Rzym. Przykro mi, pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tamara-sorki, ale chyba jeste┼Ť ┼Ťlepa!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdecydowanie brakuje tanich polaczen z Gdanska do Turynu, czy chocby Mediolanu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak strac─Ö t─ů nadziej─Ö, po prostu poszukam innej pracy. [link widoczny dla zalogowanych] On chce - i widze to, ┼╝e ju┼╝ dzieci...┼Ťlub...
Co dalej jeszcze wymyslimy. Ja mia┼éem w┼éasnie przed chwil─ů usuwanie osadu i kamienia. To moje 3 podej┼Ťcie, poprzednie by┼éy 3 dniowe, zawsze dobija┼é mnie kryzys trzeciego dnia wiecz├│r. I ju┼╝ mam zaw├│d. Czy istnieje jaka┼Ť ma┼Ť─ç na dr─Ötwiej─ůce, bol─ůce d┼éonie? [link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťl─Ö wi─Öc, ┼╝e leczenie nerwicy i leczenie bulimii to 2 r├│┼╝ne drogi, cho─ç czasami te choroby maj─ů ze sob─ů wiele wsp├│lnego. 2.cwiczenia: czyli jest o po┼éow─Ö w─Ö┼╝sza.. - czy sylwetka wyprostowana, czy do przodu pochylna, czy tak jak przeczyta┼éam w ksi─ůzce tego dziada co odch├│dza p├│l Hollywoodu - David Kirsch, ┼╝e sylwetka powinna by─ç lekko pochylona do TY┼üU a biodra wysni─Öte do przodu...???? Po pierwszej wizycie u Micha┼éa wiedzia┼éam ┼╝e to b─Ödzie m├│j fryzjer na sta┼ée Zrobi┼é mi super kolor a fryzura jak marzenie ( bardzo nowoczesna i przede wszytkim mog─Ö j─ů sama bez problemu u┼éo┼╝y─ç w domu) Jednym s┼éowem jestem zachwycona i naprawd─Ö bardzo polecam A teraz Polska G├│r─ů co w nie by┼éo nie tak, pr├│cz normalnych ┼Ťlad├│w up┼éywaj─ůcego czasu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora

Juukla
Pisarz z powo│ania




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 712
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 16:17, 06 Kwi 2014    Temat postu: duzo energii.

Wiem,┼╝e jest bardzo ci─Ö┼╝ko,bo sama jestem w takim zwi─ůzku,ale uwierz kochana i pos┼éuchaj dziewczyn,┼╝e tylko dzi─Öki terapii jeste┼Ť w stanie funkcjonowa─ç w miar─Ö normalnie.I to te┼╝ nie nast─ůpi natychmiast.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ilo┼Ť─ç zatem skutk├│w ubocznych kt├│re mo┼╝na zauwa┼╝y─ç przy LIDZIE jest taka sama jak przy innych preparatach czy dietach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po pierwszym dniu pracy mogę stwierdzić, że nie było tak źle [link widoczny dla zalogowanych] czesc wszystkim.
Co o tym s─ůdzicie? Zgadzam si─Ö z przedm├│wczyni─ů. Moje gg 1285996 Witajcie troche ciezkie zestawienie-ale odpowiednimi dodatkami mozna to zmienic [link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny do ch*ja brzuszki to mo┼╝esz popie**ala─ç i 10000 dziennie i wyjdzie Ci ot┼éuszczony kaloryfer Na palenie t┼éuszczu s─ů AEROBY!!!!!!!!!!!!!!!! czyli najlepisze BIEGANIE wolnym tempem 30 minut dziennie, ROWER na ma┼éym obci─ů┼╝eniu. Ratunek jest jeden - dobry chirurg. -Ja, Jezeli chodzi o licznik w─Öglowodan├│w w potrawach to jako takiego nie mam. [link widoczny dla zalogowanych] e=2&q=od%C5%BCywka&pro=5196 Wciskasz ENTER Od g├│ry do pasa jest szczup┼éa, mo┼╝e ma taki typ sylwetki, ┼╝e nie mo┼╝e schudn─ů─ç z ud i ty┼éka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam i licz─Ö na Wasz─ů pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej jestem w 6 tygodniu ci─ů┼╝y i mam takie same objawy co pisa┼éy┼Ťcie na forum ... Wizyt─Ö u lekarza pooperacyjn─ů mam wyznaczon─ů na 14 stycznia 2010 r.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to jest ta piosenka tylko podajcie tytul jak znacie! [link widoczny dla zalogowanych] doceniam jednak to, ┼╝e nie tyje przynajmniej dzieki tym okresom zdrowego ┼╝ywienia.
Tyszkiewicz jest tak beznadziejna z tym Wodeckim,┼╝e zatykam uszy jak komentuj─ů.udaj─Ö wielk─ů hrabin─Ö,stare ramole siemka.... Ja jak na razie na diecie od dw├│ch miesi─Öcy. Kazali m─Ö┼╝owi przebra─ç si─Ö w takie szpitalne ciuszki. dostosuj wielko┼Ť─ç porcji do apetytu. [link widoczny dla zalogowanych]
BioDrain to preparat, kt├│ry wspomaga oczyszczanie organizmu i stymuluje usuwanie nagromadzonych toksyn. Powinna┼Ť poszuka─ç pomocy je┼Ťli czujesz, ┼╝e nie mo┼╝esz da─ç sobie z tym rady. ja jeszcze mialam z greckiej literatury skoro Dancewicz nie wisz─ů, a ma ju┼╝ 37 lat i dziecko to Tobie te┼╝ nie musz─ů wisie─ç zostac przy 100 czy zwiekszyc? a potem sie slyszy na ulicy moj mezus kupil nowe autko, wiec zrobilam mu pyszniutki obiadek Ostatnie zalegaj─ůce kilogramy gubi si─Ö najwolniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

unikaj tylko okolice oczu, bo mozesz czuc wysuszenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
matko!!! 1) kutyna jest składnikiem, który tak jak celuloza i pektyna bierze udział w procesie trawiennym, o którym mówiłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zak┼éadaj─ůc ,┼╝e te┼╝ jeste┼Ťcie m┼éode ,jestem pewna ,┼╝e gdy znajdziecie prac─Ö ,to szybko zajdziecie w ci─ů┼╝─Ö i p├│jdziecie na chorobowe,a p├│┼║niej na macierzy┼äski i wychowawczy [link widoczny dla zalogowanych] Ja te┼╝ tak mia┼éam, w┼éosy wypada┼éy mi gar┼Ťciami, ale bra┼éam skrzyp polny i pomog┼éo.
Sprzedano chyba z 200 bilet├│w promocyjnych . Co mog─Ö zrobi─ç zeby przywr├│ci─ç im dawniejsze fale??pomocy!!!! z g├│rnej parti cia┼éa jestem zadowolona chod┼║ przyznam ┼╝e po dw├│ch tygodniach chodzenia na basen najwi─Öcej schud┼éam chyba z buzi i szyi haha, poprostu mam wyra┼║niejsze rysy twarzy nie wiem po ilu miesi─ůcach dojde do celu, ale mam nadzieje ┼╝e w wakacje moja fa┼édka i grube uda si─Ö zmniejsz─ů trzymam kciuki za pozosta┼ée dziewczyny jako┼Ť si─Ö zabra─ç nie mog─Ö... mamamagdalena -wi─Ökszo┼Ťc z nas ma w stopce podane w ktorym , tyg, dzieci urodzone .u mnie 34 tydz. [link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia Najcz─Östsze przyczyny powstawania objaw├│w sk┼éadaj─ůcych si─Ö na zesp├│┼é cie┼Ťni to: Rzeczywi┼Ťcie troche d┼éugo to u was trwa, ale by─ç mo┼╝e w tym czasie jes przeporowadzany wywiad srodowiskowy. Tokso nie jest wyrokiem dla dziecka, nie ma co martwi─ç si─Ö na zapas, cho─ç wiem ┼╝e to tylko ┼éatwo powiedzie─ç. Ja ┼é─ůcz─Ö diete z zabiegami liposukcji ultradzwiekowej i widze efekty. Pami─Ötajcie!!! A tu mnie wszyscy objechali.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak widz─Ö tu, na forum ile Wy p┼éacicie, zastanawiam si─Ö w czym tkwi szkopu┼é, bo gdzie┼Ť tkwi.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak ktos chce wiecej wiedzic, moge wyslac mojego maila Ale proszę pow mi jaki odcień??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Eh. [link widoczny dla zalogowanych] JA ZAWSZE MOCZ─ś G┼üOW─ś CIEP┼ü─ä WOD─ä...ROZCIERAM OLEJ W D┼üONI I WMASOWUJ─ś WE W┼üOSY..
BLIZNA ZMIENIA BARWE NAWET DO POLTORA ROKU!!!CO DO KRATERA JESLI JEST MALENKI CZYLI OKOLO 1 MILIMETR TO Z TAKIM SOBIE PORADZI┼üAM NA CZOLE BARDZO MOCNO SMARUJAC KREM SKORA LEKKO PUCHLA I WKONCU KRATEREK SIE WYPE┼üNI┼ü:d WIEC NARAZIE SIE TYM NA REKU NIE MARTWIE!! U mnie r├│wnowaga B=W powodowa┼éo zast├│j wagi. nie to nie to ale dzi─Öki za fatyge tam jaki┼Ť kole┼Ť jedzie na pocz─ůtku motorem i p├│┼║niej jesy rytm tym tym tym tym tym tym tym tym tym tym i ona jest na dachu na kraw─Ödzi i ┼Ťpiewa stop stop the beat chyba ej napisz do mnie na gg 7888294 ok czekam :] 0,670 S/CO (ujemny 0,64) test na awidnosc ktory dzisiaj odebralam jest nastepujacy : Zrobi┼éam test i wyszed┼é negatywny. [link widoczny dla zalogowanych]
17:00) a trzeci─ů to r├│znie bywa Wczoraj wypi┼éam o 1:00 w nocy ale to by┼é przypadek bo usn─Ö┼éam zap[ominaj─ůc o jej wypiciu wiec musia┼éam wsta─ç i wypi─ç ... jesli tak, to jak to sie zalatwia? im bardziej jestem wyczerpany tym trudniej przychodzi sen. Jesli nie, bedzie mnie leczyl jakims lekiem ale nie chormonami bo nie chce przytyc znowu bo dopiero co udalo mi sie schudnac. No dzieki za podpowied┼║. On troch─Ö jakby rozja┼Ťnia, ale spektakularnych efekt├│w mimo masowania nie ma. he he u nas jest wiktoria i lata wiecznie zasmarkana po podw├│rku a mama pij─ůc browarka czule do niej przemawia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 1part, czyli Krˇtka TwˇrczoŠ Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
 
 


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

 
Regulamin